Ρόμπερτς: "Να κερδίσουμε όσους περισσότερους τίτλους γίνεται" - liveefootball

Breaking

Ρόμπερτς: "Να κερδίσουμε όσους περισσότερους τίτλους γίνεται"




Μιλώντας στην ιστοσελίδα του Ολυμπιακού ο Μπράιαν Ρόμπερτς δήλωσε πως θέλει να κατακτήσει όλους τους τίτλους φέτος με τον Ολυμπιακό, παραδέχθηκε ότι προς το παρόν πάνε όλα καλά, ενώ αποκάλυψε ότι λατρεύει την μπουγάτσα!

«Γεννήθηκα στο Τολέντο Οχάιο. Άρχισα να παίζω μπάσκετ λόγω του μεγαλύτερου αδελφού μου και της μεγαλύτερης αδελφής μου. Έπαιζαν μπάσκετ και εγώ μεγάλωσα παρακολουθώντας τους. Πιο συγκεκριμένα έχω έναν αδελφό και δύο αδελφές. Εγώ είμαι το μωρό της οικογενείας". Με αυτό τον τρόπο αποφάσισε να συστηθεί στους φίλους του Ολυμπιακού ο Μπράιαν Ρόμπερτς στην συνέντευξη που παραχώρησε στο σάιτ του Ολυμπιακού.

Ο Αμερικανός ήρθε στον Πειραιά για να γεμίσει τα παπούτσια του Ντάνιελ Χάκετ. Δεν είναι εύκολο. Στο παρελθόν ωστόσο έχει αποδείξει ότι του αρέσουν οι προκλήσεις και να πετυχαίνει τους στόχους του. Στόχους που είχε ξεκαθαρίσει ότι ήταν υψηλοί από τότε που ακόμα πήγαινε σχολείο και έλεγε ότι θέλει να παίξει στο ΝΒΑ: "Θυμάμαι πως στο δημοτικό στις εκθέσεις με θέμα 'τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;' πάντα έγραφα παίκτης του ΝΒΑ! Από τότε το είχα στο μυαλό μου και δούλεψα πάνω σε αυτό. Ευτυχώς ήμουν αρκετά τυχερός για να πετύχω τον στόχο μου".

Ο Ρόμπερτς μίλησε για την πορεία της καριέρας του. Και το πρώτο πράγμα που στάθηκε ήταν το γεγονός ότι χρειάστηκε να ακολουθήσει τον "δύσκολο" δρόμο για να παίξει στο ΝΒΑ: "Δεν είχα επιλεγεί στο ντραφτ και παρότι απογοητεύτηκα τότε αρκετά, ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου να εγκαταλείψω το όνειρό μου. Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή που με ανάγκασε να ακολουθήσω έναν διαφορετικό δρόμο. Χρειάστηκε να δουλέψω ακόμη πιο σκληρά για να φτάσω στο ΝΒΑ και αυτό το έκανε ακόμη πιο ξεχωριστό. Επίσης το ό,τι χρειάστηκε να δουλέψω τόσο σκληρά μου έκανε καλό γιατί βελτιώθηκε πολύ το παιχνίδι μου. Ένιωσα καλά όταν έπαιξα σε υψηλό επίπεδο και ένιωσα ακόμη καλύτερα όταν έπαιξα στο υψηλότερο".

Αυτός ο "δύσκολος" δρόμος του Ρόμπερτς προς το ΝΒΑ περιελάμβανε αρχικά μία στάση στην Χαποέλ Γκαλίλ Γκιλμπόα και ακολούθως μία τριετία στην Μπάμπεργκ. Και αν και πολύς κόσμος περίμενε ότι η πρόκληση του Ισραήλ θα ήταν δύσκολη στο μυαλό του λόγω του κλίματος στην χώρα, ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι δεν αντιμετώπισε κανέα πρόβλημα: "Η αλήθεια είναι πως πριν πάω στο Ισραήλ ήμουν λίγο νευρικός λόγω των όσων έβλεπα στις ειδήσεις. Αλλά διαπίστωσα πως είναι μια όμορφη χώρα, οι άνθρωποι είναι πολύ φιλικοί και δεν ένιωσα ούτε μία στιγμή πως κινδύνευα όσο ήμουν εκεί. Ήταν ένας καλός πρώτος χρόνος. Μετά πήγα στην Γερμανία και το 2012 πέτυχα στον στόχο μου. Όταν κατάφερα να παίξω στο ΝΒΑ ήταν πραγματικά κάτι το απίστευτο. Θυμάμαι στους πρώτους αγώνες, ένας εκ των οποίων ήταν με τους Μαϊάμι Χιτ που είχαν τους ΛεΜπρον Τζέιμς, Ντουέιν Γουέιντ, Κρις Μπος, ήμουν στο παρκέ και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Έλεγα στον εαυτό μου 'είμαι πραγματικά εδώ! Αυτό είναι!". Βέβαια όλα αυτά δεν τα εκλαμβάνω ποτέ ως δεδομένα. Το ταξίδι μέχρι να φτάσω εκεί ήταν πραγματικά ξεχωριστό".

Κι αν το ταξίδι μέχρι το ΝΒΑ ήταν ξεχωριστό, εξίσου ξεχωριστή φαίνεται ότι θεώρησε και την πρόταση του Ολυμπιακού το φετινό καλοκαίρι και για αυτό και την αποδέχθηκε. "Μετά την πρόταση του Ολυμπιακού θα μπορούσα να περιμένω λίγο περισσότερο για να εξετάσω τις προοπτικές μου στο ΝΒΑ, όμως, δεν ήθελα να το κάνω. Απάντησα θετικά γιατί οι άνθρωποι της ομάδας με έκαναν να αισθανθώ όμορφα. Και επίσης, σκέφτηκα πως ναι θα πάω εκεί, θα ζήσω σε μια όμορφη πόλη όπως είναι η Αθήνα και θα μπορέσω να πανηγυρίσω επιτυχίες με τον Ολυμπιακό. Μέχρι στιγμής όλα έχουν πάει πολύ καλά. Ήταν ένας σπουδαίος μήνας και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Στόχος μου είναι να κερδίσουμε όσους περισσότερους τίτλους γίνεται αν όχι όλους. Το Κύπελλο, το Πρωτάθλημα και φυσικά την Ευρωλίγκα. Αλλά όλα αυτά δεν πρέπει να τα σκεφτόμαστε τώρα. Αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι το πως θα γινόμαστε καλύτεροι μέρα με την μέρα και η δουλειά μας θα μας φέρει εκεί που θέλουμε και αξίζουμε".

Εκτός από τον Ολυμπιακό, πάντως, ο Ρόμπερτς φαίνεται ότι έχει ήδη συμπαθήσει και την χώρα μας. "Λατρεύω τον καιρό, λατρεύω τα ωραία εστιατόρια και σίγουρα λατρεύω την μπουγάτσα! Δεν είμαι εδώ τόσο πολύ καιρό για να ανακαλύψω κάτι αρνητικό. Όλα μου φαίνονται ωραία! Είμαι εδώ με την οικογένειά μου. Την γυναίκα μου, τα τρία μας παιδιά, Αλάνα, Κόουλ και Έιβα και τον σκύλο μας. Είμαστε όλο το... πλήρωμα εδώ και άπαντες απολαμβάνουν την διαμονή τους στην Ελλάδα. Έχουμε ένα πολύ όμορφο σπίτι και όλα είναι υπέροχα".

Όσον αφορά την χημεία που ψάχνει ο Ολυμπιακός εντός και εκτός παρκέ, ο Αμερικανός γκαρντ φαίνεται ότι πιστεύει πως είναι θέμα χρόνου να την αποκτήσει: "Προς το παρόν και όπως συνήθως συμβαίνει το πρώτο χρονικό διάστημα, οι ξένοι παίκτες νιώθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλον. Αλλά τώρα που επέστρεψαν και οι διεθνείς, αρχίζουμε να γνωριζόμαστε και να δενόμαστε... Όσον αφορά στον πιο αστείο συμπαίκτη μου, θα έλεγα πως είναι ο Χόλις (σ.σ Τόμπσον). Και αυτό γιατί είναι η πρώτη του χρονιά στην Ευρώπη και όλη την ώρα αναρωτιέται: 'γιατί αυτό το κάνουν έτσι; γιατί το άλλο αλλιώς;'. Έχει συνέχεια κάποια απορία και είναι πολύ αστείο".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.