Έξαλλος ο Μπολτ με τους βατήρες στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου! - liveefootball

Breaking

Έξαλλος ο Μπολτ με τους βατήρες στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου!


Η εκκίνηση δεν είναι σίγουρα το ατού του Τζαμαϊκανού, ο οποίος όμως είχε δικαιολογία για την εμφάνιση του απόψε, στα προκριματικά, όπου τερμάτισε σε 10.07 καταλαμβάνοντας την 1η θέση στην 6η και τελευταία σειρά. 

Ο Μπολτ δήλωσε ενοχλημένος: «Ήταν πολύ κακό. Σκόνταψα βγαίνοντας από το βατήρα. Δεν μου αρέσουν πολύ αυτοί οι βατήρες. Νομίζω ότι είναι οι χειρότεροι που έχω δοκιμάσει ποτέ. Πρέπει όμως βρω την άκρη με την εκκίνηση γιατί δεν γίνεται να συνεχίζω έτσι. Κουνούσε. Όταν έκανα προθέρμανση έφυγε προς τα πίσω, κάτι που σίγουρα δεν έχω συνηθίσει. Δεν είναι σταθερό»,

για να συμπληρώσει αναφορικά με το κοινό που βρέθηκε στο Ολυμπιακό στάδιο για να τον αποθεώσει: «Το κοινό είναι πάντα υπέροχο. Πάντα μου δείχνει την αγάπη του και πάντα εκτιμώ που βρίσκονται εδώ. Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στον τελικό και κάνω την δουλειά μου με τον καλύτερο τρόπο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.