Τζούρτζεβιτς: «Είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της Παρτιζάν» - liveefootball

Breaking

Τζούρτζεβιτς: «Είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της Παρτιζάν»



Θέμα ημερών φαίνεται πως είναι η ολοκλήρωση της μεταγραφής του Ούρος Τζούρτζεβιτς στον Ολυμπιακό. 

Αν και από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ δεν προκύπτει το παραμικρό για την υπόθεση του Σέρβου επιθετικού της Παρτίζαν, στη γειτονική χώρα αναφέρουν πως οι όποιες εξελίξεις αναμένονται μετά τις 28 Αυγούστου και το τοπικό ντέρμπι με τον Ερυθρό Αστέρα. 

Ακολούθως ο διεθνής άσος θα έρθει στην Ελλάδα για να υπογράψει τετραετές συμβόλαιο με τους Πειραιώτες, οι οποίοι προσφέρουν 3 εκατ. ευρώ στην ομάδα του. 

Από την πλευρά του, ο 23χρονος φορ δήλωσε: «Δεν ασχολούμαι με το θέμα της μεταγραφής. Είμαι παίκτης της Παρτίζαν και είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις μου. Όταν έρθει η στιγμή για να φύγω, θα το σκεφτώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.