ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΤΙΤΣ! (PICS) - liveefootball

Breaking

ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΤΙΤΣ! (PICS)


Εριστικός για ακόμα μια φορά ο Σκοπιανός που άλλα έλεγε στο ΟΑΚΑ μετά την απαράδεκτη χειρονομία του και άλλα λέει στους Τούρκους.

Η ιστοσελίδα «pickandroll.org» ανάρτησε στο Twitter κάποιες δηλώσεις του Άντιτς, ο οποίος φαίνεται πως με την επιστροφή της Φενέρμπαχτσε στην Τουρκία ξέχασε τα περί… σεβασμού στον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του. Αυτά τα είχε δηλώσει στο ΟΑΚΑ μετά την απαράδεκτη χειρονομία που έκανε (μούντζωσε τον κόσμο) και τις συστάσεις που του έγιναν από τους ανθρώπους της Ευρωλίγκας.

Τώρα, ο Σκοπιανός άρχισε και πάλι να λέει τα… δικά του, υποστηρίζοντας πως «ήταν 20.000 αυτοί κι εμείς μόνο 5 και τους κερδίσαμε», ενώ παράλληλα αναφερόμενος στο περιστατικό με τον Σίνγκλετον είπε «ο Σίνγκλετον μου είπε κάτι, τον έσπρωξα λίγο. Μου λέει ‘δεν μπορείς να το ξανακάνεις αυτό’ και τότε τον έσπρωξα πιο δυνατά», για να κλείσει ένα ακόμα εριστικό… παραλήρημα λέγοντας «σέβομαι να τους… μισώ! Τα τελευταία χρόνια είχαμε διάφορα περιστατικά με αυτούς (σ.σ. οπαδούς Παναθηναϊκού) αλλά εγώ στο σώμα μου κάποια τατουάζ (σ.σ. της θ.7) που είναι σημάδια πολέμου για εμένα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.